close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שילוט לעסק לצרכי מיתוג והכוונה

מערכת שורשכו חשוון, תשעז27/11/2016

שלטי פנים וחוץ לעסקים נועדו לצרכי מיתוג, פרסום, הכוונה וקידום מכירות!

תגיות:
התקנת שילוט בכניסה לפתח תקווה
צילום: אתר גבע שילוט- יח"צ

שלטי פנים וחוץ לעסקים נועדו לצרכי מיתוג, פרסום, הכוונה וקידום מכירות. יש מגוון פתרונות שילוט המתאימים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ביניהם שלטי פח, ארגזי תאורה, אותיות חתוכות, אותיות ושלטים בתלת מימד, שילוט רכבים ועוד. יש שלטים המיועדים לחשיפת העסק ולמיתוגו וישנם פתרונות שילוט לעסק המיועדים לצרכי הכוונה, אזהרה וקידום מכירות.

מיתוג העסק באמצעות שלטים

כל עסק חייב לדאוג למיתוג יעיל ואפקטיבי ולבידול מהמתחרים. לכן, חשוב לתכנן את שלטי הפנים והחוץ לעסק בהתאמה מלאה לצרכי המיתוג, ובהתאם למגבלות התקציב ופרמטרים נוספים כמו רישוי, מיקום, אקלים וכיוצא בזה. שלטי חוץ לעסק נועדו בראש ובראשונה לחשיפתו ולצרכי הכוונת הלקוחות למקום. כדי להקל על קהל הלקוחות למצוא את העסק גם בשעות החשיכה מומלץ לבחור בפתרונות שילוט מוארים כמו ארגזי תאורה עם חזית מפרספקס, שלטי ניאון, אותיות תלת מימד חתוכות עם תאורת לד חסכונית, שלטי לד או שלטי פח עם פרוז'קטורים.

שילוט פנים לעסק נועד לצרכי הכוונה, פרסום ושיווק, כמו כן בהתאם להוראות הבטיחות ולתקנות הרישוי לעסקים יש להתקין שלטי יציאת חירום וכדומה. את שלטי הפנים לעסק ניתן לייצר ממגוון חומרי גלם ובשלל גדלים, עיצובים וגוונים. בנוסף, כדי להוזיל עלויות אפשר לתכנן ולייצר שלטים מודפסים כמו מדבקות ויניל, טפטים מעוצבים, באנרים מבד שמשונית או טקסטיל וכו'.

שלטי אותיות תלת מימד

שלטי אותיות תלת מימד נחשבים לבחירה מעולה עבור רוב העסקים. השלטים המעוצבים מושכים את תשומת לב הלקוחות ומסייעים להם למצוא את העסק בשעות היום ובשעות הערב והלילה. ניתן לתכנן ולייצר שלטים מוארים מאותיות תלת מימד הנושאים את שם העסק, את השלט אפשר להתקין מעל פתח החנות, המפעל או המשרד, בחזית הבניין או באמצעות קונסטרוקציה עמידה על גג המבנה.

מומלץ לבחור בשלטי אותיות תלת מימד עם תאורת לד חסכונית, לחלופין ניתן להתקין תאורה מאחורי השלט כדי ליצור מעין הילה מסביב לאותיות. שלטי אותיות תלת מימד מייצרים מחומרי גלם שונים כמו אלומיניום ופרספקס.

פתרונות דפוס בתחום השילוט

חברת שילוט מקצועית מחזיקה ברשותה מדפסות בפורמט רחב וברזולוציה גבוהה באמצעותן ניתן להדפיס מדבקות ויניל לקירות, לחלונות, לעיטוף רכבים ועוד. כמו כן, באמצעות מדפסת בפורמט רחב אפשר להדפיס באנרים, דגלים, פוסטרים וכו'. השלטים מיועדים לחיזוק המותג, לקידום מכירות וליצירת אווירה ייחודית בבית העסק. באמצעות עיטוף רכבים חלקי או מלא ניתן לנצל את צי הרכבים של החברה לצרכי מיתוג, חשיפה רחבה, שיווק וקידום מכירות.

שלטים מיוחדים לעסק

כאמור, כל עסק זקוק לפתרונות שילוט פנים וחוץ. חברה מקצועית מספקת מענה מקיף וכולל לכל צרכי הלקוח ומסייעת לו לקבל החלטה נכונה איזה שלטים עליו לרכוש. יש שלטים מיוחדים כמו שלטי לד, שלטי זכוכית, עץ או מתכת עם חריטה, שלטי הכוונה מפח, שלטים בתלת מימד עם או ללא תאורה פנימית ופתרונות מתקדמים נוספים.

למידע נוסף אודות שילוט לעסק כנסו לאתר- http://www.geva-spm.com/.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה